bettor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faydalı bir konu olmuş, şuan ico da bulunan deex hakkında yorumlarınızı merak ediyorum.
Deex merkezi olmayan bir borsa olacak. Binance(BNB) Kucoin(KCS) gibi. Bu tarz borsalar çoğalmaya başladı benim için artık bir anlam ifade etmiyor. Bu yönde WCX ilgimi çekti ve orda bir miktar yatırımım var. Ama Deex'te o kadar emin değilim. Şubatta borsası açılacakmış. Hacimlere bakmak lazım iyi giderse çıkışlar iyi olur ama kısa vadede pek sanmam.