• 27-12-2017, 13:27:56
    #1
    Selamlar
    Amd A10 7700K ve radeon r7 200 serisi ekran kartım ile ve 400 watt pcu ile ortalığı yıkmayı düşünüyorum
    Şaka bir yana bu bana elektirik donanım gibi konularda zarar verir mi. Attığım taş ürküttüğüm kuşa değer mi?
  • 27-12-2017, 13:37:28
    #2
    anilocal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar
    Amd A10 7700K ve radeon r7 200 serisi ekran kartım ile ve 400 watt pcu ile ortalığı yıkmayı düşünüyorum
    Şaka bir yana bu bana elektirik donanım gibi konularda zarar verir mi. Attığım taş ürküttüğüm kuşa değer mi?
    Aylık 17$ XMR'den alırsın
    Aylık 5$ da ETH'dan alırsın. Ortalama yapar sana 22-23$
    400 wat elektrik diyorsun
    400x24x30x0,42 = Aylık 120 TL elektrik Faturası hesabını sen yap kardeş
    Ben senin yerinde olsam. ETN (Electrum) kazardım. Hem adeti çok olur. Birde geleceği açık bir coin.
  • 27-12-2017, 13:42:02
    #3
    Elektrik parasını geçtim, elinde ki donanımdanda olacaksın her şeyden önce Boşver bu işleri madencilik risk en iyisi trading
  • 27-12-2017, 13:44:52
    #4
    oflibaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık 17$ XMR'den alırsın
    Aylık 5$ da ETH'dan alırsın. Ortalama yapar sana 22-23$
    400 wat elektrik diyorsun
    400x24x30x0,42 = Aylık 120 TL elektrik Faturası hesabını sen yap kardeş
    İşlemcim 95 w tüketiyor ekran kartımında yorumlara göre oyun oynarken tam yükte 30 watt tükettiğini yazmış elemanın biri
    http://www.vatanbilgisayar.com/sapph....html#yorumlar
    Hal böyle iken 400 watt lık güç kaynağım tam kullanılmış oluıyor mu?



    marzenbecher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elektrik parasını geçtim, elinde ki donanımdanda olacaksın her şeyden önce Boşver bu işleri madencilik risk en iyisi trading
    Hiç bulaşma diyorsun. Çok bir bilgim yok zaten arada böyle forumlara bakıyorum okuyorum tribe giriyorum.
  • 27-12-2017, 13:48:38
    #5
    anilocal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlemcim 95 w tüketiyor ekran kartımında yorumlara göre oyun oynarken tam yükte 30 watt tükettiğini yazmış elemanın biri
    http://www.vatanbilgisayar.com/sapph....html#yorumlar
    Hal böyle iken 400 watt lık güç kaynağım tam kullanılmış oluıyor mu?
    İşlemci 95wat ise zart zurt derken ekran kartı hariç 115-120 wat olur. Ekran kartı senin demene göre 30wat olsa. en kötüsü 200 wat desen. O zaman elektrik paran yarı olmuş olur. Ama dediğim gibi madem kazmak istiyorsun.hem minergate asla kullanma hem de ETN kaz derim.
    Minergate biraz ağır olacak ama hırsızdır adiler
  • 27-12-2017, 13:51:20
    #6
    oflibaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlemci 95wat ise zart zurt derken ekran kartı hariç 115-120 wat olur. Ekran kartı senin demene göre 30wat olsa. en kötüsü 200 wat desen. O zaman elektrik paran yarı olmuş olur. Ama dediğim gibi madem kazmak istiyorsun.hem minergate asla kullanma hem de ETN kaz derim.
    Minergate biraz ağır olacak ama hırsızdır adiler
    Çok iyi konuşmuyorlar minergate hakkında dediğin gibi. Bir kaç kişini canı yanmış. Kazıları sıfırlanmış.