anilocal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşlemcim 95 w tüketiyor ekran kartımında yorumlara göre oyun oynarken tam yükte 30 watt tükettiğini yazmış elemanın biri
http://www.vatanbilgisayar.com/sapph....html#yorumlar
Hal böyle iken 400 watt lık güç kaynağım tam kullanılmış oluıyor mu?
İşlemci 95wat ise zart zurt derken ekran kartı hariç 115-120 wat olur. Ekran kartı senin demene göre 30wat olsa. en kötüsü 200 wat desen. O zaman elektrik paran yarı olmuş olur. Ama dediğim gibi madem kazmak istiyorsun.hem minergate asla kullanma hem de ETN kaz derim.
Minergate biraz ağır olacak ama hırsızdır adiler