İşlemci 95wat ise zart zurt derken ekran kartı hariç 115-120 wat olur. Ekran kartı senin demene göre 30wat olsa. en kötüsü 200 wat desen. O zaman elektrik paran yarı olmuş olur. Ama dediğim gibi madem kazmak istiyorsun.hem minergate asla kullanma hem de ETN kaz derim.
Minergate biraz ağır olacak ama hırsızdır adiler