oflibaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşlemci 95wat ise zart zurt derken ekran kartı hariç 115-120 wat olur. Ekran kartı senin demene göre 30wat olsa. en kötüsü 200 wat desen. O zaman elektrik paran yarı olmuş olur. Ama dediğim gibi madem kazmak istiyorsun.hem minergate asla kullanma hem de ETN kaz derim.
Minergate biraz ağır olacak ama hırsızdır adiler
Çok iyi konuşmuyorlar minergate hakkında dediğin gibi. Bir kaç kişini canı yanmış. Kazıları sıfırlanmış.