Aylık 17$ XMR'den alırsın
Aylık 5$ da ETH'dan alırsın. Ortalama yapar sana 22-23$
400 wat elektrik diyorsun
400x24x30x0,42 = Aylık 120 TL elektrik Faturası hesabını sen yap kardeş
İşlemcim 95 w tüketiyor ekran kartımında yorumlara göre oyun oynarken tam yükte 30 watt tükettiğini yazmış elemanın biri
http://www.vatanbilgisayar.com/sapph....html#yorumlar
Hal böyle iken 400 watt lık güç kaynağım tam kullanılmış oluıyor mu?
Elektrik parasını geçtim, elinde ki donanımdanda olacaksın her şeyden önce

Boşver bu işleri madencilik risk en iyisi trading
Hiç bulaşma diyorsun. Çok bir bilgim yok zaten arada böyle forumlara bakıyorum okuyorum tribe giriyorum.