• 24-12-2017, 11:59:08
    #1
    Birçok farklı altcoin var ve direk USD yatırmaya izin veriyorlar gibi görünüyor. Daha önceden kullanan oldu mu nasıldır?

    Direk USD yatırmış olan varsa iletişime geçmek isterim
  • 24-12-2017, 12:22:01
    #2
    100 usd civarlarında falan işlemlerim oldu.Altcoin vs alıp satmıslıgım transfer etmişliğim var.Kullanıslı bir site.Ben problem yasamadım.
  • 24-12-2017, 12:23:09
    #3
    sevkicayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 usd civarlarında falan işlemlerim oldu.Altcoin vs alıp satmıslıgım transfer etmişliğim var.Kullanıslı bir site.Ben problem yasamadım.
    Mesela hocam USD direk göndermek çok güzel, ETH alıp transfer etmeye gerek yok anladığım kadarıyla. Direk USD gnderimi yapabiliyoruz sanırım değil mi
  • 24-12-2017, 12:29:34
    #4
    Mustafaayaz32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesela hocam USD direk göndermek çok güzel, ETH alıp transfer etmeye gerek yok anladığım kadarıyla. Direk USD gnderimi yapabiliyoruz sanırım değil mi
    Payeer (Free)
    AdvCash (Free)
    PerfectMoney (Free)
    Capitalist (Free)
    Bu yontemlerle USD cinsinden para yatırabilir %3 komisyonla da çekebilirsin.
    Ben nakit yatırmadım kriptolar arası cuzdanlar arası alıs veris yaptım.Kucuk miktarlarda dene kendini derim.
  • 24-12-2017, 15:21:23
    #5
    Yobit yerine Binance borsasına kayıt ol. Yobit'teki bütün coinler boş. Usd yatırma olayını geç, btc,eth,ltc yatırarak girebilirsin.
  • 24-12-2017, 18:45:20
    #6
    Hiç sorun yaşamadım bugüne kadar. Ama hacim düşüktür. Bilinmeyen altcoinlere girmeyin paranız çöp olur. Geçen yıl btc 2k dolaylarındayken burada 1 btc civarı kaybetmişimdir. Hacim var sanıp ufaktan girersiniz size %10-20 kar ettirip gel gel yapıyorlar. Sonra yeter bu kadar kazanç sana deyip elindekini yatırdıktan sonra o coin ile olan bağlarını koparıyorlar. "Noldu ya foton gitti" gibi bir tepki vermek istemiyorsanız sadece bilinen coinlerle ilgilenin derim. %300-500-1000 gibi değişim yaşayan coinlerden ise bir ömür uzak durmanızı tavsiye ederim.
    Ayrıca neden Yobit? Bir sürü hacimli borsa var Yobit'e gelene kadar.
  • 24-12-2017, 19:19:13
    #7
    CacTuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç sorun yaşamadım bugüne kadar. Ama hacim düşüktür. Bilinmeyen altcoinlere girmeyin paranız çöp olur. Geçen yıl btc 2k dolaylarındayken burada 1 btc civarı kaybetmişimdir. Hacim var sanıp ufaktan girersiniz size %10-20 kar ettirip gel gel yapıyorlar. Sonra yeter bu kadar kazanç sana deyip elindekini yatırdıktan sonra o coin ile olan bağlarını koparıyorlar. "Noldu ya foton gitti" gibi bir tepki vermek istemiyorsanız sadece bilinen coinlerle ilgilenin derim. %300-500-1000 gibi değişim yaşayan coinlerden ise bir ömür uzak durmanızı tavsiye ederim.
    Ayrıca neden Yobit? Bir sürü hacimli borsa var Yobit'e gelene kadar.
    Peki hocam verge hakkında ne düşünüyorsunuz ona yatırım yapmayı düşünüyorum. Patlar mı elimde dersiniz
  • 24-12-2017, 19:36:19
    #8
    Mustafaayaz32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki hocam verge hakkında ne düşünüyorsunuz ona yatırım yapmayı düşünüyorum. Patlar mı elimde dersiniz
    Hocam hacmi kötü sayılmaz ama ben çok biliyor olsam kaybetmezdim
    Geçen sene buralarda çok kaybettiğim için bıraktım. Yobit'te de değersiz bir miktar bırakmıştım. 2.5 ay önce tesadüfen gireyim dedim 0.045 miş o değersiz miktar Allahtan bırakmışım iyi geldi
    Tavsiye verebilecek kadar şanslı değilim ama orada dump olsa da genelde Verge patlamaz herhalde. (Bu çıkışın inişi de var ona göre yatırım yapın)
  • 24-12-2017, 19:37:16
    #9
    Konu açılmısken sorayım bende.
    Payeer
    AdvCash
    PerfectMoney
    Epay
    Bu yontemlerle para yatırılan yobit haricinde hangi borsalar var?