Hiç sorun yaşamadım bugüne kadar. Ama hacim düşüktür. Bilinmeyen altcoinlere girmeyin paranız çöp olur. Geçen yıl btc 2k dolaylarındayken burada 1 btc civarı kaybetmişimdir. Hacim var sanıp ufaktan girersiniz size %10-20 kar ettirip gel gel yapıyorlar. Sonra yeter bu kadar kazanç sana deyip elindekini yatırdıktan sonra o coin ile olan bağlarını koparıyorlar. "Noldu ya foton gitti" gibi bir tepki vermek istemiyorsanız sadece bilinen coinlerle ilgilenin derim. %300-500-1000 gibi değişim yaşayan coinlerden ise bir ömür uzak durmanızı tavsiye ederim.
Ayrıca neden Yobit? Bir sürü hacimli borsa var Yobit'e gelene kadar.