Hiç sorun yaşamadım bugüne kadar. Ama hacim düşüktür. Bilinmeyen altcoinlere girmeyin paranız çöp olur. Geçen yıl btc 2k dolaylarındayken burada 1 btc civarı kaybetmişimdir. Hacim var sanıp ufaktan girersiniz size %10-20 kar ettirip gel gel yapıyorlar. Sonra yeter bu kadar kazanç sana deyip elindekini yatırdıktan sonra o coin ile olan bağlarını koparıyorlar. "Noldu ya foton gitti" gibi bir tepki vermek istemiyorsanız sadece bilinen coinlerle ilgilenin derim. %300-500-1000 gibi değişim yaşayan coinlerden ise bir ömür uzak durmanızı tavsiye ederim.
Ayrıca neden Yobit? Bir sürü hacimli borsa var Yobit'e gelene kadar.
Peki hocam verge hakkında ne düşünüyorsunuz ona yatırım yapmayı düşünüyorum. Patlar mı elimde dersiniz