Peki hocam verge hakkında ne düşünüyorsunuz ona yatırım yapmayı düşünüyorum. Patlar mı elimde dersiniz
Hocam hacmi kötü sayılmaz ama ben çok biliyor olsam kaybetmezdim

Geçen sene buralarda çok kaybettiğim için bıraktım. Yobit'te de değersiz bir miktar bırakmıştım. 2.5 ay önce tesadüfen gireyim dedim 0.045 miş o değersiz miktar

Allahtan bırakmışım iyi geldi

Tavsiye verebilecek kadar şanslı değilim ama orada dump olsa da genelde Verge patlamaz herhalde. (Bu çıkışın inişi de var ona göre yatırım yapın)