Mustafaayaz32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki hocam verge hakkında ne düşünüyorsunuz ona yatırım yapmayı düşünüyorum. Patlar mı elimde dersiniz
Hocam hacmi kötü sayılmaz ama ben çok biliyor olsam kaybetmezdim
Geçen sene buralarda çok kaybettiğim için bıraktım. Yobit'te de değersiz bir miktar bırakmıştım. 2.5 ay önce tesadüfen gireyim dedim 0.045 miş o değersiz miktar Allahtan bırakmışım iyi geldi
Tavsiye verebilecek kadar şanslı değilim ama orada dump olsa da genelde Verge patlamaz herhalde. (Bu çıkışın inişi de var ona göre yatırım yapın)