• 23-12-2017, 23:23:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    dunki düşüşten etkılenen verge dun aksam itibari ile kıpırdanmaya baslamıstı. dun 800 satoshtı oranlarındayken bugun 1920 satoshı oranlarına kdr cıktı. merak ettıgım konu bunu ne tetıkledı. bazı forum ve gruplarda 5 dolar olacak muhabbetı donuyor bu konuda fıkrı olan varmı ?
  • 24-12-2017, 01:07:33
    #2
    verge'de biraz vur kaç havası seziyorum cok güven vermiyor bana, aşırı dalgalı, sert inişleri çıkışları var maniple ediliyor gibi, bakalım takip ediyoruz.
  • 24-12-2017, 01:32:53
    #3
    Verge çok ani iniş ve çıkışlar var güven vermedi ama kazanan kazanıyor
  • 24-12-2017, 21:13:18
    #4
    31 Aralıkta Verge için hem Wraith Protocol hemde Wallets & Mining Releases haberi var. Şuan için vergedeki tüm yatırımcılar 1 dolara kitlendi. 1-2 hafta da 10 katına çıkmış coine girmek çok tehlikeli olabilir. ama sanırım 1 dolar olmadan yatırımcılarını üzmeyecek gibi.
  • 24-12-2017, 22:06:25
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ozcanbodr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    31 Aralıkta Verge için hem Wraith Protocol hemde Wallets & Mining Releases haberi var. Şuan için vergedeki tüm yatırımcılar 1 dolara kitlendi. 1-2 hafta da 10 katına çıkmış coine girmek çok tehlikeli olabilir. ama sanırım 1 dolar olmadan yatırımcılarını üzmeyecek gibi.
    hocam bunla alakalı bı kaynak yada lınk varmı ?
  • 24-12-2017, 22:10:40
    #6
    SosyalHayat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bunla alakalı bı kaynak yada lınk varmı ?
    Buradan bakabilirsiniz.
  • 24-12-2017, 22:30:44
    #7
    Resmi sitesine girip Roadmap kısmından gelişimlere ve olası tarihlerle ilgili bilgi alabilirsiniz
  • 24-12-2017, 22:34:21
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ozcanbodr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resmi sitesine girip Roadmap kısmından gelişimlere ve olası tarihlerle ilgili bilgi alabilirsiniz
    tskler
  • 25-12-2017, 00:20:31
    #9
    Bana göre geleceği parlak olan coinler
    Kesinlikle monero sonrasında cardano ve verge. bunların da altında tron geliyor. Zcoin de beklentiler arasında ilerliyor.
    İOTA bana sağlam gelmiyor.