dunki düşüşten etkılenen verge dun aksam itibari ile kıpırdanmaya baslamıstı. dun 800 satoshtı oranlarındayken bugun 1920 satoshı oranlarına kdr cıktı. merak ettıgım konu bunu ne tetıkledı. bazı forum ve gruplarda 5 dolar olacak muhabbetı donuyor bu konuda fıkrı olan varmı ?