SEOPro adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Verge (XVG) Ucuyor
16
●2.209
- 25-12-2017, 00:22:55Üyeliği durdurulduIOTA banada pek saglam gelmıyor. 14 aralıkdakı toplantıdan tırt cıkınca yatırımcının guvenı baya sarsıldı.
- 25-12-2017, 08:50:30schumifan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBana da çok güven vermiyor. 800 Satoshiden alıp 1260 satoshiye sattım. Vur - kaç yapmak için iyi bir coin. eğer imkanınız var ise en aşağı 800 satoshi bandında beklenip alınabilir. Ancak al beklet tarzı coinler bana göre TRX/POE/FUN bunlardan 1000'er tane alıp bekletin.SADECE TAVSİYE.PiEycPi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2017, 14:52:01Üyeliği durdurulduBu coin için beklentiler çok yüksek, long term için HODL yapmak en iyisi, walletlar şuan stabil değil ama wallet release geldikten sonra trader güvenini daha da kazanacaktır. Ayrıca şu meşhur Wraith Protocol'u bekleyin transation stabilitesi olacak, uzun vadede moneroyu geçebileceği söylentileri var. Kesinlikle HODL!
Yatırım tavsiesi değildir! (Bu arada bu ytd kabak tadı vermeye başladı, imzamıza mı eklesek hukuki olarak sorumluluk kabul etmediğimizi her seferinde belirtmek zorunda kalıyoruz ) - 25-12-2017, 17:05:48Üyeliği durdurulduhocam su kısmı acıklarmısın ? long term için HODL yapmak en iyisi bu nedemek yani long term ve HODL nedir ?melkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2017, 20:24:18Bitcointalkta mı ne bir tane redneck hold yazacağına hodl yazmış, ordan geliyor. Long term uzun vadeli demek.SosyalHayat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çakılmadan önce benim gibi satanlar var mı