Bana göre geleceği parlak olan coinler
Kesinlikle monero sonrasında cardano ve verge. bunların da altında tron geliyor. Zcoin de beklentiler arasında ilerliyor.
İOTA bana sağlam gelmiyor.
IOTA banada pek saglam gelmıyor. 14 aralıkdakı toplantıdan tırt cıkınca yatırımcının guvenı baya sarsıldı.