Bu coin için beklentiler çok yüksek, long term için HODL yapmak en iyisi, walletlar şuan stabil değil ama wallet release geldikten sonra trader güvenini daha da kazanacaktır. Ayrıca şu meşhur Wraith Protocol'u bekleyin transation stabilitesi olacak, uzun vadede moneroyu geçebileceği söylentileri var. Kesinlikle HODL!
Yatırım tavsiesi değildir! (Bu arada bu ytd kabak tadı vermeye başladı, imzamıza mı eklesek hukuki olarak sorumluluk kabul etmediğimizi her seferinde belirtmek zorunda kalıyoruz )
hocam su kısmı acıklarmısın ? long term için HODL yapmak en iyisi bu nedemek yani long term ve HODL nedir ?