31 Aralıkta Verge için hem Wraith Protocol hemde Wallets & Mining Releases haberi var. Şuan için vergedeki tüm yatırımcılar 1 dolara kitlendi. 1-2 hafta da 10 katına çıkmış coine girmek çok tehlikeli olabilir. ama sanırım 1 dolar olmadan yatırımcılarını üzmeyecek gibi.
hocam bunla alakalı bı kaynak yada lınk varmı ?