• 25-12-2017, 00:22:55
    #10
    Üyeliği durduruldu
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana göre geleceği parlak olan coinler
    Kesinlikle monero sonrasında cardano ve verge. bunların da altında tron geliyor. Zcoin de beklentiler arasında ilerliyor.
    İOTA bana sağlam gelmiyor.
    IOTA banada pek saglam gelmıyor. 14 aralıkdakı toplantıdan tırt cıkınca yatırımcının guvenı baya sarsıldı.
  • 25-12-2017, 08:50:30
    #11
    schumifan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    verge'de biraz vur kaç havası seziyorum cok güven vermiyor bana, aşırı dalgalı, sert inişleri çıkışları var maniple ediliyor gibi, bakalım takip ediyoruz.
    PiEycPi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verge çok ani iniş ve çıkışlar var güven vermedi ama kazanan kazanıyor
    Bana da çok güven vermiyor. 800 Satoshiden alıp 1260 satoshiye sattım. Vur - kaç yapmak için iyi bir coin. eğer imkanınız var ise en aşağı 800 satoshi bandında beklenip alınabilir. Ancak al beklet tarzı coinler bana göre TRX/POE/FUN bunlardan 1000'er tane alıp bekletin.SADECE TAVSİYE.
  • 25-12-2017, 11:41:26
    #12
    Verge şuan düşüşte. Bu aralar adını çok duyar oldum bu coinin. Düşmüşken almak mantıklı mı ? 0.00000615 iken almıştım. Korkaklık edim hemen sattım. Şuan 0.00001629 olmuş
  • 25-12-2017, 14:52:01
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Bu coin için beklentiler çok yüksek, long term için HODL yapmak en iyisi, walletlar şuan stabil değil ama wallet release geldikten sonra trader güvenini daha da kazanacaktır. Ayrıca şu meşhur Wraith Protocol'u bekleyin transation stabilitesi olacak, uzun vadede moneroyu geçebileceği söylentileri var. Kesinlikle HODL!
    Yatırım tavsiesi değildir! (Bu arada bu ytd kabak tadı vermeye başladı, imzamıza mı eklesek hukuki olarak sorumluluk kabul etmediğimizi her seferinde belirtmek zorunda kalıyoruz )
  • 25-12-2017, 17:05:48
    #14
    Üyeliği durduruldu
    melkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu coin için beklentiler çok yüksek, long term için HODL yapmak en iyisi, walletlar şuan stabil değil ama wallet release geldikten sonra trader güvenini daha da kazanacaktır. Ayrıca şu meşhur Wraith Protocol'u bekleyin transation stabilitesi olacak, uzun vadede moneroyu geçebileceği söylentileri var. Kesinlikle HODL!
    Yatırım tavsiesi değildir! (Bu arada bu ytd kabak tadı vermeye başladı, imzamıza mı eklesek hukuki olarak sorumluluk kabul etmediğimizi her seferinde belirtmek zorunda kalıyoruz )
    hocam su kısmı acıklarmısın ? long term için HODL yapmak en iyisi bu nedemek yani long term ve HODL nedir ?
  • 25-12-2017, 20:24:18
    #15
    SosyalHayat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam su kısmı acıklarmısın ? long term için HODL yapmak en iyisi bu nedemek yani long term ve HODL nedir ?
    Bitcointalk’ta mı ne bir tane redneck hold yazacağına hodl yazmış, ordan geliyor. Long term uzun vadeli demek.
  • 17-04-2018, 17:28:22
    #16
    Verge çakıldı Çakılmadan önce benim gibi satanlar var mı
  • 17-04-2018, 19:19:18
    #17
    3 ay önce 0.05 dolarken 2250 adet almıştım. Bugün %100 kar ile sattım