sene hatırlamıyorum 3310 yeni çıkmış millet titreşimi var diye hava atar, sene 2018 ya bu siri herşeyi niye anlamıyor.
Devir teknoloji devri üstat artık genç nesil cebinde para taşımıyor eft-havale zaten dünyada basılı olan paraya bakın birde olan paraya bakın.Bende buraya yazayım şuan 1 btc:13k seneye bu zamanlar dediğiniz gibi olursa size lokum yollayacağım imkb bu işi anlıyor diye.
SAygılar
Bitcoinin gelecegi rakamlar.
89
●7.549
- 22-12-2017, 23:42:29
- 22-12-2017, 23:52:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bu tarz videoar çok var.hatta futbolcu messiye bile teklif götürülmüş.,erbain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Btc veya haklın anlıdığı dilde bitcoin şu an patlamış balon.Tüm ana haberlerde 20 bin dolar zirvesinde iken haber yapılduı.herkes yatıırm yapıyor ,yapan 2 günde parasını 2 günde 2 ye katlıyor diye.evet 2 saat lik bilgisayar önünde olursanız ve 100 bin dolarnız 200 bin olmuştu tabiki satarsanız.şu an yatırdığınız 100 bin dolar veya 100 dolar ne oldu.20 dolar oldu.zaararın neresinden dönersen kardır.böyle işlere bulaşmayın. - 22-12-2017, 23:59:15Bence siz bu işe bulaşmayın ... ... hala 10 olacak 100 olacak diyorsun ne diyeyim ki; bizi patlak balonumuzla yalnız bırak patlamış balon diyor halaTooCooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2017, 00:01:04TooCooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malesef sizin gibi birinin böyle yorum yapmasını ummazdım
Hele ki ' 2 gün önce 20k idi şimdi 12k. diye çocukca bir yorum beklemezdim. Sakın yanlış anlamayın teknik bilgi konuşuyorsak, teknik cevap olmalı. bundan aylarca önce 100$ iken şimdi 20k $ dolarları gören bir paraya düşmesinin hemen ardından böyle yorum yapan biri
Çıktığında da ben söylemiştim, gelecek bu diye yorum yapar. Evet bu petrol veya altın gibi bir şey değil, Sizce altın neden değerli ? hiç düşüdünüz mü ? ben cevap vereyim altın aslında bir b*k değil, hiç ama hiç bir işe yaramıyor(para kısmından) . sadece bir maden sadece ve sadece az olduğu için dünya da değerli. Yarın altından bir gezegen bulsalar bak yere düşse almayacağın bir şeye dönüşecek. Gelelim somut örneğine; yıllarca petrol ve diğer yatırım ağlarıyla büyük balınalar ortamın anasını ağlattı bidonu bilmem kaç $ olan benzinin şimdi bidonu ne ? bu soygun değil mi ? Eğer gelecek inşa etmek istiyorsanız ayak uydurmak zorundasınız yoksa daha çok 45. yaş tecrübeleri ile yazı yazarsınız. Benim yaşım 20 ama hiç böyle arkası boş bir yazı görmedim hele ki kendini bu konuda bilgili itam eden biri tarafından.
Ama çok teşekkür ediyorum akşam akşam güldürdünüz
yazına falan değil, ilk olarak ciddi ciddi okudum arkası dolumu veya kaynak var mı diye
bir baktım boş
gülme geldi
- 23-12-2017, 00:05:40Bitcoin gittikçe düşecek. alanlar şimdi satsınlar, alacaklarda bakmasılnar bile.
- 23-12-2017, 00:09:33Böyle saçma sapan açılan konuların silinip kilitlenmesi taraftarıyım. Bitcoin düşünce ne hikmetse millet pusuda bekler gibi yorum atıp konu açıyor. Almıyorsun, ilgilenmiyorsun ? O zaman karın ağrın ne anlamadım. Alan memnun almayan memnun satan memnun. Balonsa balon. Sizin görüşünüz. Bu forumda bitcoin ile alakalı haberler, coinler vs. paylaşılıyor. Sizin kişisel yorumlarınız kimseyi ilgilendirmiyor.
Hele ki ' 2 gün önce 20k idi şimdi 12k. diye çocukca bir yorum beklemezdim. Sakın yanlış anlamayın teknik bilgi konuşuyorsak, teknik cevap olmalı. bundan aylarca önce 100$ iken şimdi 20k $ dolarları gören bir paraya düşmesinin hemen ardından böyle yorum yapan biri
gülme geldi