• 07-10-2017, 17:54:32
    Coderca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araştırmadığımı nereden çıkardın benim kızdığım nokta bu ben sadece projeye göre yatırım yapmıyorum proje içeriği baktığım etkenlerden sadecec biri.

    Madem eminsin yaparsın yatırım kazanırsın, fikirlerinide altın çerçeveyle kaplamazsın.

    Bir daha alıntılama gerek yok.
    Her insanın fikri kendi için altın çerçeve ile kaplıdır önemli bir değere sahiptir benim fikirlerimde burada sunduğum fikirler benim için altın çerçeve ile kaplı ve önemli fikirlerdir tercih karar v.s fikri okuyanlara aittir burada yazmış olduğum hiç bir şahsi fikir yatırım tavsiyesi değildir.
  • 08-10-2017, 14:47:34
    An itibari ile 0,26$ seviyelerini gördü hayırlı uğurlu olsun umarım bu yükseliş bu hızla devam eder
  • 08-10-2017, 15:00:59
    DevilTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    An itibari ile 0,26$ seviyelerini gördü hayırlı uğurlu olsun umarım bu yükseliş bu hızla devam eder
    Bu yükseliş btc den kaynaklı olduğunu düşünüyorum
  • 08-10-2017, 15:03:32
    notebook adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yükseliş btc den kaynaklı olduğunu düşünüyorum
    BTC'den kaynaklı değil 16 18 ekim'de SWIFT hakkında yapılacak olan konferans'ın etkisi büyük 0,27$ leri görmek üzere şuan yorum attığımda 0,26$ yeni görmüştü
  • 08-10-2017, 22:28:45
    takipteyim. Fiyatının cok düşük olması ve hakkında yazılanlar iyi bir yatırım olacağı yönünde olurda alırsam...
  • 08-10-2017, 23:17:40
    RapidCash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    takipteyim. Fiyatının cok düşük olması ve hakkında yazılanlar iyi bir yatırım olacağı yönünde olurda alırsam...
    Bundan 6 7 ay önceki seviyelerine bakacak olursak şuan çok yükseklerde aslında ama gün gelecek 1 hafta önceki 0,16$ lar ve şuan ki 0,26$ seviyesi komik rakamlar olarak tarihe geçecek uzun vadeli alıp 1 2 yıl unutmak gerek parayı gerçekten iyi kazanmak için
  • 08-10-2017, 23:48:20
    1.3 k tl kadar da bende var takip ediyorum bakalım
  • 09-10-2017, 01:35:42
    mahirtaha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.3 k tl kadar da bende var takip ediyorum bakalım
    Hayırlı olsun
    0,27$ oldu Ripple ve 0,28$ e doğru gidiyor bunda 16 - 18 ekim'de olacak olan konferansın etkisi büyük yeşilini sevdiğim ne güzelde yükseliyor
  • 10-10-2017, 15:24:59
    Ripple a yatırım yapacağımız üyelik onayı istemeyen site varmı? Üyelik onaylı olanlar 1 ay oldu hala ses soluk yok çünkü .