notebook adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu yükseliş btc den kaynaklı olduğunu düşünüyorum
BTC'den kaynaklı değil 16 18 ekim'de SWIFT hakkında yapılacak olan konferans'ın etkisi büyük 0,27$ leri görmek üzere şuan yorum attığımda 0,26$ yeni görmüştü