Anachronos adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bitmain Antminer S9 Kullanan Var mı ?
20
●21.879
- 10-03-2017, 23:35:33Bence bu cihazı üretebilecek teknolojiye sahip kişiler bundan çok daha üstün cihazları 100 kat daha ucuza üretip kullanmaya başlamışlardır bile, sadece Türkiyede her şey pahalı özellikle teknolojik ürünler, zaten alım gücü dünyanın en kötüsü gibi, bunların modası geçince ellerindeki üstün cihazları bunlar gibi satmaya başlayıp zaten atık duruma geçecek cihazlardan para kazanıyorlar, belki bu cihazın Çinde üretim maliyeti 50 dolar bile değildir.
- 10-03-2017, 23:38:0250 dolar olmasa bile vardır bi 250-300 doları. çünkü cihazın satış fiyatı 1400 küsür dolar. onlarda bir de elektrik felan da ucuz. parayı onlar kazanıyor biz ülke olarak hayatı expert mode da yaşıyoruz onlar easy mode devam...asdic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-03-2017, 00:21:37Anlamadığım bu cihazın neresi bu kadar para ediyor, ucuz çin malı tabletlerde kullanılan anakart ve çipler, güç kaynağı ve pasif soğutma sistemi, kabloları bile kaplama değil, kötü malzemeler kullanılmış, az önce belki 50 dolar maliyeti var demiştim ama bizim ülkemizde üretim ve teknoloji olmadığı için sanki bu fiyata imkansızmış gibi geliyor üretmek belki bunun Çinde üretim maliyeti belki 50 dolar bile değildir. Bu cihaz yüksek sıcaklıkta pert olacak gibi duruyor. Galiba yazılımına millet bu parayı ödüyor.
https://sc01.alicdn.com/kf/HTB1h5roO...coin-miner.jpg
https://sc02.alicdn.com/kf/HTB1YI_LO...coin-miner.jpg
https://sc01.alicdn.com/kf/HTB1ZyDvO...coin-miner.jpg
https://www.aliexpress.com/store/pro...764436130.html - 25-04-2017, 13:38:56
- 04-12-2017, 22:32:14Haklısın ortalama 800 900 dolar getirsi var şuanPruva78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2017, 23:26:20Makineleri bulmak sıkıntı bunun için yurdısına gideceğim Allah kısmet ederse şubatta. Umarım elle tutulur bilgi toplayabilirimkoroglu14 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle