• 10-03-2017, 23:35:33
    #10
    Anachronos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu makinalarla kar etmek istiyorsan hem makinaların bi yerden hediye olarak bedava gelmesi lazım hem de elektriğin bedava gelmesi lazım. Zaten günlük 30 lira üretiyor şu an. Türkiye içerisinde cihaz satanlar var hepsi 10 bin TL den satıyor cihazı

    10.000 TL cihaz

    Günlük 30 TL x 30 Gün = 900 TL (Düz Hesap)
    Aylık Elektrik Faturası = 450 (Düz Hesap)

    900-450 = 450 TL (Hiç bir sorun yaşamadan 7/24x30 Gün çalışırsa kar)

    10.000/450= 22 Ayda makina parasını çıkartıyor.

    Bir de zorluk derecesini katınca işin içine 22 ayda her 14 günde bir kazanç düşeceği için oooofff dağlar oofff ♫ ♪ ♫
    Bence bu cihazı üretebilecek teknolojiye sahip kişiler bundan çok daha üstün cihazları 100 kat daha ucuza üretip kullanmaya başlamışlardır bile, sadece Türkiyede her şey pahalı özellikle teknolojik ürünler, zaten alım gücü dünyanın en kötüsü gibi, bunların modası geçince ellerindeki üstün cihazları bunlar gibi satmaya başlayıp zaten atık duruma geçecek cihazlardan para kazanıyorlar, belki bu cihazın Çinde üretim maliyeti 50 dolar bile değildir.
  • 10-03-2017, 23:38:02
    #11
    asdic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bu cihazı üretebilecek teknolojiye sahip kişiler bundan çok daha üstün cihazları 100 kat daha ucuza üretip kullanmaya başlamışlardır bile, sadece Türkiyede her şey pahalı özellikle teknolojik ürünler, zaten alım gücü dünyanın en kötüsü gibi, bunların modası geçince ellerindeki üstün cihazları bunlar gibi satmaya başlayıp zaten atık duruma geçecek cihazlardan para kazanıyorlar, belki bu cihazın Çinde üretim maliyeti 50 dolar bile değildir.
    50 dolar olmasa bile vardır bi 250-300 doları. çünkü cihazın satış fiyatı 1400 küsür dolar. onlarda bir de elektrik felan da ucuz. parayı onlar kazanıyor biz ülke olarak hayatı expert mode da yaşıyoruz onlar easy mode devam...
  • 11-03-2017, 00:21:37
    #12
    Anlamadığım bu cihazın neresi bu kadar para ediyor, ucuz çin malı tabletlerde kullanılan anakart ve çipler, güç kaynağı ve pasif soğutma sistemi, kabloları bile kaplama değil, kötü malzemeler kullanılmış, az önce belki 50 dolar maliyeti var demiştim ama bizim ülkemizde üretim ve teknoloji olmadığı için sanki bu fiyata imkansızmış gibi geliyor üretmek belki bunun Çinde üretim maliyeti belki 50 dolar bile değildir. Bu cihaz yüksek sıcaklıkta pert olacak gibi duruyor. Galiba yazılımına millet bu parayı ödüyor.

    https://sc01.alicdn.com/kf/HTB1h5roO...coin-miner.jpg

    https://sc02.alicdn.com/kf/HTB1YI_LO...coin-miner.jpg

    https://sc01.alicdn.com/kf/HTB1ZyDvO...coin-miner.jpg

    https://www.aliexpress.com/store/pro...764436130.html
  • 25-04-2017, 13:38:56
    #13
    Bu arkadaşın videoları daha sizler için faydalı olabilir;

    Youtube Sayfasında
  • 27-04-2017, 01:32:10
    #14
    Bitcoin işini Türkiye de doğuda kaçak elektrik kullanıp yapınca kar getirir
  • 04-12-2017, 00:35:12
    #15
    Konuyu hortlatıyorum ama , şuan uygun fiyatlı antminer bulunabilirse kesinlikle karlı hale geldi. Alp hocanın hesapladığı gibi hesaplandığında güzel kazançlar ortaya çıkıyor, şuanki kurla.
  • 04-12-2017, 22:32:14
    #16
    Pruva78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu hortlatıyorum ama , şuan uygun fiyatlı antminer bulunabilirse kesinlikle karlı hale geldi. Alp hocanın hesapladığı gibi hesaplandığında güzel kazançlar ortaya çıkıyor, şuanki kurla.
    Haklısın ortalama 800 900 dolar getirsi var şuan
  • 04-12-2017, 23:26:20
    #17
    koroglu14 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısın ortalama 800 900 dolar getirsi var şuan
    Makineleri bulmak sıkıntı bunun için yurdısına gideceğim Allah kısmet ederse şubatta. Umarım elle tutulur bilgi toplayabilirim
  • 04-12-2017, 23:37:50
    #18
    Makinalar bulunuyor Türkiye 'ye getirmek sıkıntı oluyor.Getirenlerde masraflı olduğu için iki katına yükseliyor.En mantıklısı cihazları orada kurdurup kazmak elektrik ucuz ve cihazlarda Türkiye fiyatından en az 1000 dolar aşağıda alınıyor.