Anachronos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu makinalarla kar etmek istiyorsan hem makinaların bi yerden hediye olarak bedava gelmesi lazım hem de elektriğin bedava gelmesi lazım. Zaten günlük 30 lira üretiyor şu an. Türkiye içerisinde cihaz satanlar var hepsi 10 bin TL den satıyor cihazı

10.000 TL cihaz

Günlük 30 TL x 30 Gün = 900 TL (Düz Hesap)
Aylık Elektrik Faturası = 450 (Düz Hesap)

900-450 = 450 TL (Hiç bir sorun yaşamadan 7/24x30 Gün çalışırsa kar)

10.000/450= 22 Ayda makina parasını çıkartıyor.

Bir de zorluk derecesini katınca işin içine 22 ayda her 14 günde bir kazanç düşeceği için oooofff dağlar oofff ♫ ♪ ♫
Bence bu cihazı üretebilecek teknolojiye sahip kişiler bundan çok daha üstün cihazları 100 kat daha ucuza üretip kullanmaya başlamışlardır bile, sadece Türkiyede her şey pahalı özellikle teknolojik ürünler, zaten alım gücü dünyanın en kötüsü gibi, bunların modası geçince ellerindeki üstün cihazları bunlar gibi satmaya başlayıp zaten atık duruma geçecek cihazlardan para kazanıyorlar, belki bu cihazın Çinde üretim maliyeti 50 dolar bile değildir.