Bence bu cihazı üretebilecek teknolojiye sahip kişiler bundan çok daha üstün cihazları 100 kat daha ucuza üretip kullanmaya başlamışlardır bile, sadece Türkiyede her şey pahalı özellikle teknolojik ürünler, zaten alım gücü dünyanın en kötüsü gibi, bunların modası geçince ellerindeki üstün cihazları bunlar gibi satmaya başlayıp zaten atık duruma geçecek cihazlardan para kazanıyorlar, belki bu cihazın Çinde üretim maliyeti 50 dolar bile değildir.
50 dolar olmasa bile vardır bi 250-300 doları. çünkü cihazın satış fiyatı 1400 küsür dolar. onlarda bir de elektrik felan da ucuz. parayı onlar kazanıyor biz ülke olarak hayatı expert mode da yaşıyoruz onlar easy mode devam...