Anlamadığım bu cihazın neresi bu kadar para ediyor, ucuz çin malı tabletlerde kullanılan anakart ve çipler, güç kaynağı ve pasif soğutma sistemi, kabloları bile kaplama değil, kötü malzemeler kullanılmış, az önce belki 50 dolar maliyeti var demiştim ama bizim ülkemizde üretim ve teknoloji olmadığı için sanki bu fiyata imkansızmış gibi geliyor üretmek belki bunun Çinde üretim maliyeti belki 50 dolar bile değildir. Bu cihaz yüksek sıcaklıkta pert olacak gibi duruyor. Galiba yazılımına millet bu parayı ödüyor.
https://sc01.alicdn.com/kf/HTB1h5roO...coin-miner.jpg https://sc02.alicdn.com/kf/HTB1YI_LO...coin-miner.jpg https://sc01.alicdn.com/kf/HTB1ZyDvO...coin-miner.jpg https://www.aliexpress.com/store/pro...764436130.html