• 08-05-2015, 02:03:33
    #64
    AsInvestment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim sorum şu ,

    Bitcoin anonim bir para birimiyken ve mantığı anonim para transferiyken siz niye benim kimlik/adres bilgilerimi vs istiyorsunuz
    Merhaba, konu ile ilgili detaylı ve resmi açıklamayı destek@btcturk.com adresinden mail yoluyla yapabiliriz, bize mail atmanız yeterli, teşekkür ederiz.
  • 05-06-2015, 15:05:33
    #65
    Merhaba,

    Komisyon oranlarımızda bazı değişikliklere gittik ve bu değişikliklerden sizleri haberdar etmek istedik. BTCTurk üzerindeki komisyon oranları artık Piyasa Yapıcı / Piyasa Alıcı fiyatlandırma ile hesaplanacaktır.

    Yeni komisyon oranlarımız 08/06/2015 Pazartesi günü itibariyle aşağıdaki gibi olacaktır.



    Piyasa Yapıcı Emirler: Emir girişi yapıldığında satış emirleri için en iyi alıştan yüksek, alış emirleri için ise en iyi satıştan düşük fiyattan girilen emirlerdir.

    Piyasa Alıcı Emirler: Emir girişi yapıldığında satış emirleri için en iyi alış ile eşit ya da daha düşük, alış emirleri için ise en iyi satış ile eşit ya da daha yüksek fiyattan girilen emirlerdir.

    Yeni komisyon oranlarının aktif olmasının ardından bir süredir devam eden %0 komisyon kampanyamızı da sonlandırıyoruz.

    Destekleriniz için teşekkürler.

    www.btcturk.com
  • 11-06-2015, 10:09:44
    #66
    iOS uygulamamız güncellendi, uygulama üzerinden Bitcoin alış satış işlemlerinizi yapabilirsiniz. Bildirim Merkezi'ndeki Bugün görünümünden kolayca Bitcoin fiyatını kontrol edebilirsiniz.











  • 31-08-2015, 11:26:23
    #67
    BTCTurk olarak web sitemizin tasarımını komple yeniledik, yorumlarınızı bekliyoruz
  • 31-08-2015, 11:45:13
    #68
    Üyeliği durduruldu
    PisiPC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BTCTurk olarak web sitemizin tasarımını komple yeniledik, yorumlarınızı bekliyoruz
    Hocam BTC'leri neden PayPal,Webmoney,Payza gibi sistemlerden alamiyoruz ?
  • 01-09-2015, 02:02:57
    #69
    PisiPC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BTCTurk olarak web sitemizin tasarımını komple yeniledik, yorumlarınızı bekliyoruz
    ben sahsen yeni tasarımı begendim BTC eski tasarımda kaç onayda olduğunu görebiliyorduk ve devamında eski adreslere ulaşabiliyorduk şimdi ise oyle bir seçenek yok.

    sanki ilk tasarım daha basit ve kullanışlı göze hitap ediyordu. şimdi ise sanki karmaşık gibi duruyor.
  • 01-09-2015, 11:48:43
    #70
    Doğrusu ben de ilk tasarımı daha çok beğeniyordum. Google vari bir sadelik ve kullanışlılık vardı İsteyenler bir süre daha eski halini kullanabilirse iyi olur aslında, alışana kadar yavaş bir geçiş yapmış oluruz. Bir de tepede günün en yüksek ve en düşük değerini görebiliyorduk devamlı. Şimdi göremedim. Eklenebilirse güzel olur.
  • 03-09-2015, 09:04:49
    #71
    PisiPC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BTCTurk olarak web sitemizin tasarımını komple yeniledik, yorumlarınızı bekliyoruz
    Ayrıca yeni cep uygulaması yapmışsınız. Harika bir fikir ama btc gönder al yok uygulamada. Birde gesap hareketleri daha detaylı olmalı.
  • 30-10-2015, 16:46:41
    #72
    Merhaba, Twitter'da bir anket düzenledik, katılımınızı bekliyoruz, teşekkür ederiz.



    https://twitter.com/btcturk/status/660081839198072833