Doğrusu ben de ilk tasarımı daha çok beğeniyordum. Google vari bir sadelik ve kullanışlılık vardı İsteyenler bir süre daha eski halini kullanabilirse iyi olur aslında, alışana kadar yavaş bir geçiş yapmış oluruz. Bir de tepede günün en yüksek ve en düşük değerini görebiliyorduk devamlı. Şimdi göremedim. Eklenebilirse güzel olur.