Şuanda btcturk çok rezalet bir halde!
sebebi ise gelişmiş alım satım bölümünde bot kullanıyorlar 3 5 btc ile piyasayı istedikleri gibi düşürüp kar ediyorlar.
Bunu kimin yaptığını bilmiyorum ama aklıma 2 soru geliyor.
1. BTCTURK kendisi yapıyor !
2. Bebenin biri yapıyor ama helal olsun iyi oynuyor piyasa ile eğer böyle bir şey varsa da acilen önlem alınıp gerekli düzenlemeler ve cezaların verilmesini rica ediyorum.
BTCTURK her konuda kaliteli ama illegal bir şekilde otomatik işleme izin verilmemeli lütfen bu konuda gerekli düzenlemeleri ve adımları atınız sırf bu yüzden btcturkten işlem yapmayıp diğer sitelere yönelmeye başladım.
Son zamanlarda asılsız ihbarlarda cabası oldu acilen bir düzeltmeye gitmesini rica ediyorum.
BTCTurk.com | Ana Konu
88
●11.974
- 30-06-2016, 04:07:40Hocam yanlış anlamayın ama api tüm gelişmiş piyasalarda var. forexten tut borsa istanbula kadar yapılan işlemlerin çoğu api ile gerçekleştiriliyor. Forexdeki işlemlerin çoğunu da botlar gerçekleştiriyor. Yani illegal değil. Tam tersi btcturk'ün müdahale etmesi illegal olur.Ysm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca zaten btcturk'te fiyat normalden yüksekti uzun süredir fiyatın düşmesi normal. - 01-07-2016, 10:54:49Merhaba,Ysm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BTCTurk'ün fiyata herhangi bir müdahalesi bulunmamaktadır, tamamen kullanıcılarımızın girdikleri emirlere göre fiyat şekillenmektedir.
Bütün borsalarda olduğu gibi BTCTurk'de API üzerinden bot kullanımına izin vermektedir. Piyasadaki Bitcoin borsaları olsun veya olmasın bu şekilde botlar ile işlemler yapılmaktadır.
Son zamanlarda yaşanan hashocean.com adlı sitenin kapanması ile BTCTurk'e çok fazla mail gelmiştir. Bu konuda yayınladığımız duyuruyu okumanızı tavsiye ederiz. Saygılarımızla.
https://www.btcturk.com/Home/News#hashoceon - 01-07-2016, 19:52:10Elektrik faturası yolladık. Onaylamadınız. Doğalgaz faturası yolladık. Onaylamadınız. Banka dekontu yolladık. Onaylamadınız. Hepsi de 1-2 aylık. Kimlik desen arada oyuncak gibi gidiyor... En son ikametgah kağıdı kaldı şimdi gidip muhtarlıktan alırım ama biliyorum onu da onaylamazlar.
Mail atıyoruz dönüş yok. Bu 3 haftadır böyle. Ayıp ediyorsunuz arkadaşım. Bir hesap onay edeceksiniz diye daha vermediğim kişisel bilgim kalmadı. Ramazan ramazan yemin ediyorum çileden çıkarttınız beni. Altı üstü bir hesap onaylayacaksınız nedir yani çok mu zor bir olay?
Ben 3 haftadır elimden geleni yaptım. Basit bir hesap onaylayacaklar ama onaylamıyorlar. İnsanı dürüstlükten soğutuyorsunuz yemin ederim. Lanet olsun dedim en sonunda. Şimdi gidip onaylanmış olan bir arkadaşımın hesap bilgilerini kullanacağım. Bunu da mecbur kaldığım için yapıyorum.
Neden mi bu kadar sert çıkıyorum? Beni 3 haftadır oyalıyorlar. Banka ödemelerim geçti. 2 gün sonra faizlerle uğraşacağım. Sırf hesabımı onaylamadıkları ve bende işlem yapamadığım için. Bu memlekette dürüst oldun mu kaybediyorsun işte bazen. - 02-07-2016, 10:49:59Bu forex, borsa botlarını daha önce bende duymuştum.alialparslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl yapılıyor, nerden temin edilebilir gerçekten merak ediyorum bende. - 03-07-2016, 06:02:11Benim de çok bilgim yok ama Meta Trader'ın C++'a benzer bir programlama dili var direk meta trader üzerinden bile bot yazılabiliyor ama her türlü dille yazılabilir zaten apiler kullanılarak.Kalemder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-07-2016, 11:06:04Btcturkün meta trader desteği yok sanıyorum. Ama olsaydı güzel olurdu. Gerçi çok hareketli değil orası zatenalialparslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle