Şuanda btcturk çok rezalet bir halde!
sebebi ise gelişmiş alım satım bölümünde bot kullanıyorlar 3 5 btc ile piyasayı istedikleri gibi düşürüp kar ediyorlar.
Bunu kimin yaptığını bilmiyorum ama aklıma 2 soru geliyor.
1. BTCTURK kendisi yapıyor !
2. Bebenin biri yapıyor ama helal olsun iyi oynuyor piyasa ile eğer böyle bir şey varsa da acilen önlem alınıp gerekli düzenlemeler ve cezaların verilmesini rica ediyorum.
BTCTURK her konuda kaliteli ama illegal bir şekilde otomatik işleme izin verilmemeli lütfen bu konuda gerekli düzenlemeleri ve adımları atınız sırf bu yüzden btcturkten işlem yapmayıp diğer sitelere yönelmeye başladım.
Son zamanlarda asılsız ihbarlarda cabası oldu acilen bir düzeltmeye gitmesini rica ediyorum.