• 08-12-2014, 23:58:36
    #19
    Üyeliği durduruldu
    PisiPC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önerinizi ileteceğim.
    Siz bu sitenin kurucusu falan mısınız ?
  • 09-12-2014, 00:00:47
    #20
    destinatrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz bu sitenin kurucusu falan mısınız ?
    Hayır, BTCTurk'de çalışıyorum.
  • 09-12-2014, 00:04:21
    #21
    Üyeliği durduruldu
    PisiPC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır, BTCTurk'de çalışıyorum.
    Vay be, daha düne kadar bir şey yoktu. Şimdi sizin gibi çalışanları var. Güzelmiş.
  • 09-12-2014, 15:55:30
    #22
    DoğanKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BTCTurk üzerinden TL çekimi yaparken 5 TL komisyon alınması fazla. İşlem ücreti işlem başına 5 TL değil de, Aktarılan ücretin %0,5 gibi bir rakamını alabilirsiniz.
    Bu konuyu görüştük ve 5 TL sabit ücretle devam etmeye karar verdik.
  • 16-12-2014, 18:53:53
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam bitcoin ve alt coinler hakkında ve bu piyasa üzerinde şimdilik yeterli bilgim yok fakat yorumları okuduğum kadarıyla birşeyler yazma ihtiyacı hissettim.
    btcturk olarak iletişime geçebilmek adına güzel bir ortam oluşmuş fakat, gelen taleplere karşı arzınıza bakıyorum, olumsuz cevaplar mevcut. Ya ak diyorsunuz, ya kara(Mübalağa yapacak olursak siz kara demişsiniz). Gri tonlarda gezen bazıları çıkarsa bu sanırım sizin için iyi olmayacak.
    Sadece gorusumu belirtmek istedim.
    Saygılar.
  • 16-12-2014, 19:26:23
    #24
    Sharppin9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bitcoin ve alt coinler hakkında ve bu piyasa üzerinde şimdilik yeterli bilgim yok fakat yorumları okuduğum kadarıyla birşeyler yazma ihtiyacı hissettim.
    btcturk olarak iletişime geçebilmek adına güzel bir ortam oluşmuş fakat, gelen taleplere karşı arzınıza bakıyorum, olumsuz cevaplar mevcut. Ya ak diyorsunuz, ya kara(Mübalağa yapacak olursak siz kara demişsiniz). Gri tonlarda gezen bazıları çıkarsa bu sanırım sizin için iyi olmayacak.
    Sadece gorusumu belirtmek istedim.
    Saygılar.
    Merhaba, uygulanabilir talepleri elbette eklemeye çalışıyoruz, uygulanamayacak olanlara ise yanıt vermeyip insanları bekletmek yerine olumsuz dahi olsa kısa sürede yanıt vermeye çalışıyorum buradan.
  • 16-12-2014, 19:49:04
    #25
    5 TL çok gibi ama,
    Belli miktarın % 0,5 bile 5 TL ücretini geçebilir,

    Bence belli tutarlar arasında bir ilişki olması lazım,

    .
  • 17-12-2014, 12:26:08
    #26
    Bence ödediğimiz komisyonu alım satım işlemleri ayrı bir yerde göstermesi gerekiyor.
    öneri.
  • 17-12-2014, 12:29:52
    #27
    Bu ay 5 TL Zımbırtısı yuzunden birakiyorum btcturku. Hem komisyon alacaksin alim satimda hemde 5 tl cekim ucreti . baska firmada 3 lira iken iyice abartildi