• 21-03-2014, 22:23:00
    #10
    mujox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100o de almanı tavsiye etmiyorum, bende 2 tane 1000w var zorlanıyor 2 kart için (uzun vadede), en güzeli durumunuz varsa 1600w alın
    Biraz araştırdım da 1000w tek psu ile 4 kart çalıştıranları gördüm sizinki neden öyle?
  • 21-03-2014, 22:41:24
    #11
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz araştırdım da 1000w tek psu ile 4 kart çalıştıranları gördüm sizinki neden öyle?
    Hocam çalıştırır 3 gün ya da 1 hafta kullanırsın gümler, uzun vadede stabil bir sistem istiyorsan 1500-1600w şart..
  • 21-03-2014, 23:45:22
    #12
    mujox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çalıştırır 3 gün ya da 1 hafta kullanırsın gümler, uzun vadede stabil bir sistem istiyorsan 1500-1600w şart..
    Araştırdım biraz şunu buldum http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...58094388/detay
  • 21-03-2014, 23:53:40
    #13
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araştırdım biraz şunu buldum http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...58094388/detay
    alınabilir hocam 2 kart için, ben 1000w xmatek 80 plusu 250 ye bulmuştum 2. el temiz..350 de uygun bence 80 plus gold için, benimki silverdi
  • 22-03-2014, 00:06:57
    #14
    mujox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alınabilir hocam 2 kart için, ben 1000w xmatek 80 plusu 250 ye bulmuştum 2. el temiz..350 de uygun bence 80 plus gold için, benimki silverdi
    Ben yalnız tek kart kullanacağım bu arada psu satan şahıs bizim burada oturuyor oda ayrı bir sevinç
  • 22-03-2014, 21:37:49
    #15
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç w yeterli olur sizce? Tavsiye edebileceğiniz bir psu varmı?
    Merhabalar...

    1000w almanıza gerek yok bence.850w alsanız yeterli olur.Psu olarak dikkat edeceğiniz nokta 80 PLUS olması.SLI yaparım ilerde derseniz dahi bu yetecektir.Bütçe sorun değil diyorsanız 1000w alın.

    Benim kullandığım psu Aerocool Strike-X 800W Modular 80+ Silver PSU.
  • 24-03-2014, 21:05:36
    #16
    WaLKe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar...

    1000w almanıza gerek yok bence.850w alsanız yeterli olur.Psu olarak dikkat edeceğiniz nokta 80 PLUS olması.SLI yaparım ilerde derseniz dahi bu yetecektir.Bütçe sorun değil diyorsanız 1000w alın.

    Benim kullandığım psu Aerocool Strike-X 800W Modular 80+ Silver PSU.
    Kart da psuda geldi şunu aldım AEROCOOL Strike-X 1100W 80Plus Gold tek pişman olduğum 32" lcd ile kullanıyorum onboard kartta ike bu kadar kötü değildi şimdi bi tane full hd monitör almak gerek bu arada hdmi ile bağladım
  • 24-03-2014, 21:45:06
    #17
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kart da psuda geldi şunu aldım AEROCOOL Strike-X 1100W 80Plus Gold tek pişman olduğum 32" lcd ile kullanıyorum onboard kartta ike bu kadar kötü değildi şimdi bi tane full hd monitör almak gerek bu arada hdmi ile bağladım
    Öncelikle hayırlı olsun hocam.Güle güle kullanın.Aldığınız psu marka olarak iyi seçim.Kullanımda kalitesini belli edecektir.Monitör olarak fazla büyük olmasın bence.Çünkü zamanla baş ağrısı yapıyor bildiğim kadarıyla.22 " ideal olduğunu düşünüyorum.Tabi biraz araştırmak lazım.

    Kolay gelsin.
  • 24-03-2014, 23:25:16
    #18
    WaLKe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle hayırlı olsun hocam.Güle güle kullanın.Aldığınız psu marka olarak iyi seçim.Kullanımda kalitesini belli edecektir.Monitör olarak fazla büyük olmasın bence.Çünkü zamanla baş ağrısı yapıyor bildiğim kadarıyla.22 " ideal olduğunu düşünüyorum.Tabi biraz araştırmak lazım.

    Kolay gelsin.
    eskisi 22" idi şuanki 32" hem kafa ağrıtıyor hemde görüntü kalitesi bozuk yazılan yazıyı çoğu zaman okuyamıyorum 22" 3d almayı düşünüyorum nasıl olur ?