mujox adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ekran kartı hk bir soru
18
●1.456
- 21-03-2014, 22:23:00Biraz araştırdım da 1000w tek psu ile 4 kart çalıştıranları gördüm sizinki neden öyle?
- 21-03-2014, 22:41:24Hocam çalıştırır 3 gün ya da 1 hafta kullanırsın gümler, uzun vadede stabil bir sistem istiyorsan 1500-1600w şart..AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2014, 23:45:22Araştırdım biraz şunu buldum http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...58094388/detaymujox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2014, 23:53:40alınabilir hocam 2 kart için, ben 1000w xmatek 80 plusu 250 ye bulmuştum 2. el temiz..350 de uygun bence 80 plus gold için, benimki silverdiAldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-03-2014, 00:06:57Ben yalnız tek kart kullanacağımmujox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arada psu satan şahıs bizim burada oturuyor oda ayrı bir sevinç
- 22-03-2014, 21:37:49Merhabalar...AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1000w almanıza gerek yok bence.850w alsanız yeterli olur.Psu olarak dikkat edeceğiniz nokta 80 PLUS olması.SLI yaparım ilerde derseniz dahi bu yetecektir.Bütçe sorun değil diyorsanız 1000w alın.
Benim kullandığım psu Aerocool Strike-X 800W Modular 80+ Silver PSU. - 24-03-2014, 21:05:36Kart da psuda geldi şunu aldım AEROCOOL Strike-X 1100W 80Plus Gold tek pişman olduğum 32" lcd ile kullanıyorum onboard kartta ike bu kadar kötü değildi şimdi bi tane full hd monitör almak gerek bu arada hdmi ile bağladımWaLKe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2014, 21:45:06Öncelikle hayırlı olsun hocam.Güle güle kullanın.Aldığınız psu marka olarak iyi seçim.Kullanımda kalitesini belli edecektir.Monitör olarak fazla büyük olmasın bence.Çünkü zamanla baş ağrısı yapıyor bildiğim kadarıyla.22 " ideal olduğunu düşünüyorum.Tabi biraz araştırmak lazım.AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kolay gelsin. - 24-03-2014, 23:25:16eskisi 22" idi şuanki 32" hem kafa ağrıtıyor hemde görüntü kalitesi bozuk yazılan yazıyı çoğu zaman okuyamıyorum 22" 3d almayı düşünüyorum nasıl olur ?WaLKe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arada psu satan şahıs bizim burada oturuyor oda ayrı bir sevinç