Öncelikle hayırlı olsun hocam.Güle güle kullanın.Aldığınız psu marka olarak iyi seçim.Kullanımda kalitesini belli edecektir.Monitör olarak fazla büyük olmasın bence.Çünkü zamanla baş ağrısı yapıyor bildiğim kadarıyla.22 " ideal olduğunu düşünüyorum.Tabi biraz araştırmak lazım.
Kolay gelsin.
eskisi 22" idi şuanki 32" hem kafa ağrıtıyor hemde görüntü kalitesi bozuk yazılan yazıyı çoğu zaman okuyamıyorum 22" 3d almayı düşünüyorum nasıl olur ?