Kart da psuda geldi şunu aldım AEROCOOL Strike-X 1100W 80Plus Gold tek pişman olduğum 32" lcd ile kullanıyorum onboard kartta ike bu kadar kötü değildi şimdi bi tane full hd monitör almak gerek bu arada hdmi ile bağladım
Öncelikle hayırlı olsun hocam.Güle güle kullanın.Aldığınız psu marka olarak iyi seçim.Kullanımda kalitesini belli edecektir.Monitör olarak fazla büyük olmasın bence.Çünkü zamanla baş ağrısı yapıyor bildiğim kadarıyla.22 " ideal olduğunu düşünüyorum.Tabi biraz araştırmak lazım.
Kolay gelsin.