Merhabalar...
1000w almanıza gerek yok bence.850w alsanız yeterli olur.Psu olarak dikkat edeceğiniz nokta 80 PLUS olması.SLI yaparım ilerde derseniz dahi bu yetecektir.Bütçe sorun değil diyorsanız 1000w alın.
Benim kullandığım psu Aerocool Strike-X 800W Modular 80+ Silver PSU.
Kart da psuda geldi şunu aldım AEROCOOL Strike-X 1100W 80Plus Gold tek pişman olduğum 32" lcd ile kullanıyorum onboard kartta ike bu kadar kötü değildi şimdi bi tane full hd monitör almak gerek bu arada hdmi ile bağladım