• 08-12-2013, 12:15:17
    #1
    ZETACOIN



    Arkadaşlar bu sabah aldım. Şimdiden 2 katına çıktı. Quark'ı takip ederek daha da yükseleceği söyleniyor. Bir göz atmanızı tavsiye ederim.
  • 09-12-2013, 16:09:48
    #2
    Dün ben 1300-1500 aralığından satın aldım 2800-3000 aralığında yukarıdaki konuyu açtım. Dün bu konuyu görüp alan olduysa şu an parası 2 katına çıktı

    Şu an 5500'lerde 10.000'i göreceği söyleniyor, ve bu ay Quark'tan sonra btc38'e ekleneceği de belirtiliyor. Daha yürür gibi geliyor bana.
  • 09-12-2013, 17:27:54
    #3
    2013-12-04 16:01:53 Buy 0.00001930 3500.00000000


    ahh ahh satmamak vardı 1930 dan almıştım
  • 10-12-2013, 08:19:11
    #4
    Cevirmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün ben 1300-1500 aralığından satın aldım 2800-3000 aralığında yukarıdaki konuyu açtım. Dün bu konuyu görüp alan olduysa şu an parası 2 katına çıktı

    Şu an 5500'lerde 10.000'i göreceği söyleniyor, ve bu ay Quark'tan sonra btc38'e ekleneceği de belirtiliyor. Daha yürür gibi geliyor bana.
    10.000 oldu

    edit

    12.000 oldu
  • 10-12-2013, 09:48:16
    #5
    calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10.000 oldu

    edit

    12.000 oldu
    Evet dün konuyu açtığımda alan olduysa parayı 4'e katladı
  • 11-12-2013, 01:51:26
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gemi kaçtı mı yoksa hala geç değil mi almak için ?
  • 11-12-2013, 17:52:18
    #7
    wassup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gemi kaçtı mı yoksa hala geç değil mi almak için ?
    Hocam bence kaçmış değil, şu an 5000-7000 seviyelerinde geziniyor. İkinci bir atağa kalkacak diye düşünüyorum. Btc38.com'a da bu ay gireceği söyleniyor. Girerse daha da bir patlar zaten.
  • 11-12-2013, 17:58:13
    #8
    Cevirmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bence kaçmış değil, şu an 5000-7000 seviyelerinde geziniyor. İkinci bir atağa kalkacak diye düşünüyorum. Btc38.com'a da bu ay gireceği söyleniyor. Girerse daha da bir patlar zaten.
    Cryptsy beni çileden çıkartmaktan vazgeçerse almayı düşünüyorum bende ama artık şuraya bir alternatif gelmesi şart. Bu cryptsy ile olacak iş değil bu.
  • 11-12-2013, 18:00:55
    #9
    wassup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cryptsy beni çileden çıkartmaktan vazgeçerse almayı düşünüyorum bende ama artık şuraya bir alternatif gelmesi şart. Bu cryptsy ile olacak iş değil bu.
    Hocam onu bi de bana sorun, 3 gündür ekside balance var ve o yüzden hiç bir işlem yaptırmıyor, zeta 12000'e çıktığında satamadım.

    Yoksa şu an 20x olmuştu.