Konu
Zetacoin (ZET)
11-12-2013, 17:52:18
#7
Cevirmen
wassup adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gemi kaçtı mı yoksa hala geç değil mi almak için ?
Hocam bence kaçmış değil, şu an 5000-7000 seviyelerinde geziniyor. İkinci bir atağa kalkacak diye düşünüyorum. Btc38.com'a da bu ay gireceği söyleniyor. Girerse daha da bir patlar zaten.