Cryptsy beni çileden çıkartmaktan vazgeçerse almayı düşünüyorum bende ama artık şuraya bir alternatif gelmesi şart. Bu cryptsy ile olacak iş değil bu.
Hocam onu bi de bana sorun, 3 gündür ekside balance var ve o yüzden hiç bir işlem yaptırmıyor, zeta 12000'e çıktığında satamadım.
Yoksa şu an 20x olmuştu.