Hocam bence kaçmış değil, şu an 5000-7000 seviyelerinde geziniyor. İkinci bir atağa kalkacak diye düşünüyorum. Btc38.com'a da bu ay gireceği söyleniyor. Girerse daha da bir patlar zaten.
Cryptsy beni çileden çıkartmaktan vazgeçerse almayı düşünüyorum bende ama artık şuraya bir alternatif gelmesi şart. Bu cryptsy ile olacak iş değil bu.