• 18-06-2022, 17:14:35
    #1
    Üyeliği durduruldu


    Lunayi 2. Kez batıran kripto sanırım 10 bine doğru gidicek 19 bine gerilemişiz düşüncesi olan var mı büyük bir vurgun kokusu alıyorum bu 2. Oluyor 3. de olursa güven biter sanırım
  • 18-06-2022, 17:17:03
    #2
    Luna yüzünden Binance'a dava açmışlardı toplu olarak. Haberler çok var umarım her şey batmaz ki çok kötü zararda olan insanlar görüyorum her türlü vurgun yaptılar 2.'si geliyor gibi.
  • 18-06-2022, 17:18:21
    #3
    Üyeliği durduruldu
    emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Luna yüzünden Binance'a dava açmışlardı toplu olarak. Haberler çok var umarım her şey batmaz ki çok kötü zararda olan insanlar görüyorum her türlü vurgun yaptılar 2.'si geliyor gibi.
    Olan da herkese oldu binance dava açıldı 19 bine geriledi BTC böyle bişey olamaz ya 2018 gibi çöküşe mi girdik cozemedik tek istediğim miningciler bari kart satsalar da bir yerden zarar ederken diğer yerden toplayıp dengelesek
  • 18-06-2022, 17:20:29
    #4
    Luna ya tekrar mı girdiniz?
  • 18-06-2022, 17:21:50
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Luna ya tekrar mı girdiniz?
    Yok ben full dardayım hocam BTC çöküşü luna yüzünden dava açıldığı için binance düştü şimdi 2. Kez delist olursa luna bu sefer 10 bini gorucez herhalde durum çok kötü ne oluyor çözemedim adamın amaçlarını BTC çıksa hepsi cikicak zaten
  • 18-06-2022, 17:22:09
    #6
    Luna ve UST Ceo'suna ABD'de dava açıldı bugün onun etkisi muhtemelen haber yayıldıkça etkisi daha da artar çöküşün.
  • 18-06-2022, 17:23:02
    #7
    Güven kaybetmek için 3. vurgunu beklemek mi ? Siz çıldırmışsınız
  • 18-06-2022, 17:23:38
    #8
    Fazlasıyla ameriga çinin elinden aldığında uyanmalıydık
  • 18-06-2022, 17:25:13
    #9
    Üyeliği durduruldu
    WEBYON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Luna ve UST Ceo'suna ABD'de dava açıldı bugün onun etkisi muhtemelen haber yayıldıkça etkisi daha da artar çöküşün.
    MuhammedSefer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güven kaybetmek için 3. vurgunu beklemek mi ? Siz çıldırmışsınız
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fazlasıyla ameriga çinin elinden aldığında uyanmalıydık
    Sanırım 2 yıl sonraya kaldı benim bazı projeler yapicak bişey yok mezara girince düzelteceğiz sanırım 😂 ne bahtsız insanım ya hiç yüzüm gülmedi gülse de bazı şeylerde güldü bazılarında yattı