Konu
Battık mı ? R10+
18-06-2022, 17:17:03
#2
ELLAS
Luna yüzünden Binance'a dava açmışlardı toplu olarak. Haberler çok var umarım her şey batmaz ki çok kötü zararda olan insanlar görüyorum her türlü vurgun yaptılar 2.'si geliyor gibi.