Luna ve UST Ceo'suna ABD'de dava açıldı bugün onun etkisi muhtemelen haber yayıldıkça etkisi daha da artar çöküşün.
Güven kaybetmek için 3. vurgunu beklemek mi ? Siz çıldırmışsınız
Fazlasıyla ameriga çinin elinden aldığında uyanmalıydık
Sanırım 2 yıl sonraya kaldı benim bazı projeler yapicak bişey yok mezara girince düzelteceğiz sanırım 😂 ne bahtsız insanım ya hiç yüzüm gülmedi gülse de bazı şeylerde güldü bazılarında yattı