emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Luna yüzünden Binance'a dava açmışlardı toplu olarak. Haberler çok var umarım her şey batmaz ki çok kötü zararda olan insanlar görüyorum her türlü vurgun yaptılar 2.'si geliyor gibi.
Olan da herkese oldu binance dava açıldı 19 bine geriledi BTC böyle bişey olamaz ya 2018 gibi çöküşe mi girdik cozemedik tek istediğim miningciler bari kart satsalar da bir yerden zarar ederken diğer yerden toplayıp dengelesek