Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Luna ya tekrar mı girdiniz?
Yok ben full dardayım hocam BTC çöküşü luna yüzünden dava açıldığı için binance düştü şimdi 2. Kez delist olursa luna bu sefer 10 bini gorucez herhalde durum çok kötü ne oluyor çözemedim adamın amaçlarını BTC çıksa hepsi cikicak zaten