Lunayi 2. Kez batıran kripto sanırım 10 bine doğru gidicek 19 bine gerilemişiz düşüncesi olan var mı büyük bir vurgun kokusu alıyorum bu 2. Oluyor 3. de olursa güven biter sanırım
Luna yüzünden Binance'a dava açmışlardı toplu olarak. Haberler çok var umarım her şey batmaz ki çok kötü zararda olan insanlar görüyorum her türlü vurgun yaptılar 2.'si geliyor gibi.
Luna yüzünden Binance'a dava açmışlardı toplu olarak. Haberler çok var umarım her şey batmaz ki çok kötü zararda olan insanlar görüyorum her türlü vurgun yaptılar 2.'si geliyor gibi.
Olan da herkese oldu binance dava açıldı 19 bine geriledi BTC böyle bişey olamaz ya 2018 gibi çöküşe mi girdik cozemedik tek istediğim miningciler bari kart satsalar da bir yerden zarar ederken diğer yerden toplayıp dengelesek
Yok ben full dardayım hocam BTC çöküşü luna yüzünden dava açıldığı için binance düştü şimdi 2. Kez delist olursa luna bu sefer 10 bini gorucez herhalde durum çok kötü ne oluyor çözemedim adamın amaçlarını BTC çıksa hepsi cikicak zaten
Fazlasıyla ameriga çinin elinden aldığında uyanmalıydık
Sanırım 2 yıl sonraya kaldı benim bazı projeler yapicak bişey yok mezara girince düzelteceğiz sanırım 😂 ne bahtsız insanım ya hiç yüzüm gülmedi gülse de bazı şeylerde güldü bazılarında yattı