Hocam arclinux için ne diyorsunuz..Sistem kaynaklarını en az tüketen linux sürümü diye dolaşıyor piyasada doğrumu ? Bir fikriniz varsa yardımcı olursanız sevinirim
Arch'a ısınamadım ben bir türlü ama sistem kaynaklarını en az tüketen kesinlikle lubuntu.