• 05-12-2010, 00:10:27
    #1
    Arkadaşlar pc lere mac nasıl kurabilirim? Deneyen varsa anlatabilirmi çünkü internetteki yazılar resmen kafamı karıştırdı
  • 05-12-2010, 00:13:23
    #2
    Normalde kuramazsınız hocam. Fakat kırılmış falan bi şekilde internete sızdığını görmüştüm. Ama verim alamazsınız zaten bunlardan. Ayrıca kurulumları çok karışık ve problemli.
    Eğer farklılık istiyorsanız Ubuntu kurun
  • 05-12-2010, 00:16:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    PlusBurakk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde kuramazsınız hocam. Fakat kırılmış falan bi şekilde internete sızdığını görmüştüm. Ama verim alamazsınız zaten bunlardan. Ayrıca kurulumları çok karışık ve problemli.
    Eğer farklılık istiyorsanız Ubuntu kurun
    Windows ubuntunun eline su dökemez
  • 05-12-2010, 00:18:12
    #4
    PlusBurakk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde kuramazsınız hocam. Fakat kırılmış falan bi şekilde internete sızdığını görmüştüm. Ama verim alamazsınız zaten bunlardan. Ayrıca kurulumları çok karışık ve problemli.
    Eğer farklılık istiyorsanız Ubuntu kurun
    farklılık değil de hocam, iphone sertifikalarını kullanmak için gerekli. bir şekilde gerekli yani yapam.
  • 05-12-2010, 00:19:44
    #5
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows ubuntunun eline su dökemez
    free olduğu içinmi 5 kuruş etmez bende kurdum 1 hafta kullandım ubuntu - edubuntu - Kubuntu- Pardus hepsinin orjinal cd leri var ama linux piyasası iç açıcı değil
  • 05-12-2010, 00:21:45
    #6
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    free olduğu içinmi 5 kuruş etmez bende kurdum 1 hafta kullandım ubuntu - edubuntu - Kubuntu- Pardus hepsinin orjinal cd leri var ama linux piyasası iç açıcı değil
    Açık kaynak yani ne bekliyorsunuz ki Ama yine de linux candır.
    En iyi verimi mac bilgisayardan alırsınız hocam yani.
  • 05-12-2010, 00:26:14
    #7
    Üyeliği durduruldu
    PlusBurakk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık kaynak yani ne bekliyorsunuz ki Ama yine de linux candır.
    En iyi verimi mac bilgisayardan alırsınız hocam yani.

    gercek ten en iyi verimi mac de alırsınız cünkü mac de bir islem yapayorsanız o islem bitirmeden isletim sisteminde tıkanma olmaz windows gibi . o işlemi 10 saat tede olsa yapar.
  • 05-12-2010, 00:29:27
    #8
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Windows'ta verim çok kötü hocam, aşırı yavaş. Ben denedim ama kurmamla silmem bir oldu. Kurulumu çok aşırı zor oluyor zaten. Mac almanızı öneririm
  • 05-12-2010, 00:42:47
    #9
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows'ta verim çok kötü hocam, aşırı yavaş. Ben denedim ama kurmamla silmem bir oldu. Kurulumu çok aşırı zor oluyor zaten. Mac almanızı öneririm
    mac mini alacam heralde, fiyatı en uygun o