tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Windows'ta verim çok kötü hocam, aşırı yavaş. Ben denedim ama kurmamla silmem bir oldu. Kurulumu çok aşırı zor oluyor zaten. Mac almanızı öneririm
mac mini alacam heralde, fiyatı en uygun o