• 06-08-2010, 18:12:06
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    1-2 haftadir bilgisayarim cpu kullanim orani 95% ve ustu oluyor

    Acik olan vazla bir program yok aslinda 2 msn,1 firefox ve KSI(kasperky)var neden boyle oluyor surekli takiliyor :s cpu 50% den asagi dusmuyor ve cogu zaman 95% i buluyor :s ne yapabilirim
  • 06-08-2010, 18:14:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    msconfig kontrol ettiniz mi ?
  • 06-08-2010, 18:16:42
    #3
    Bu sorun suan bendede var. çok yavaşladı bilgisayar.
  • 06-08-2010, 18:19:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    dokuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msconfig kontrol ettiniz mi ?
    Nasil Yapabilirim?
  • 06-08-2010, 18:19:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Başlat / Çalıştır / msconfig

    Başlangıçtaki programları virüs programı hariç tüm tıkları kaldırın, makinayı aç kapa yapın.
    Bilgisayarın içini temizlemeyi öneririm ayrıca. Bize bu sorunla gelen bilgisayarların çoğunun kasasının içinin tozlu olmasından kaynaklandığını gördük.

    Bu dediklerimi yapmanıza rağmen sorun devam ediyorsa diğer arkadaşların dediklerine bakalım birde

    Ayrıca msconfig hakkında bilgi için tıkla
  • 06-08-2010, 18:22:46
    #6
    Kasperky kaldırıp kontrol edin.
  • 06-08-2010, 18:24:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Evet antivirüs programından da olabilir.
    Müşterilerimin bilgisayarlarına Avira Antivir kuruyorum ve sorun olmuyor.
  • 06-08-2010, 18:30:19
    #8
    Üyeliği durduruldu
    dokuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlat / Çalıştır / msconfig

    Başlangıçtaki programları virüs programı hariç tüm tıkları kaldırın, makinayı aç kapa yapın.
    Bilgisayarın içini temizlemeyi öneririm ayrıca. Bize bu sorunla gelen bilgisayarların çoğunun kasasının içinin tozlu olmasından kaynaklandığını gördük.

    Bu dediklerimi yapmanıza rağmen sorun devam ediyorsa diğer arkadaşların dediklerine bakalım birde

    Ayrıca msconfig hakkında bilgi için tıkla
    Dediklerinizi yaptim bugun bakalim,nasil bir sonuc alacagim.
    ugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kasperky kaldırıp kontrol edin.
    Kasperky i 4 yildir orjinal lisansli kullaniyorum,bu sorunu son 2 haftadir aliyorum.

    dokuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet antivirüs programından da olabilir.
    Müşterilerimin bilgisayarlarına Avira Antivir kuruyorum ve sorun olmuyor.
    Evdeki butun bilgisayarlarimda orjinal KIS kurulu,4 yildir ve hic bir sorun olmadim.ve gayet memnunum,ama son 2 haftadir boyle bir sonuc aliyorum
  • 06-08-2010, 18:32:47
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Umuyorum sorun düzelir
    Kolay gelsin..