Merhaba,
1-2 haftadir bilgisayarim cpu kullanim orani 95% ve ustu oluyor
Acik olan vazla bir program yok aslinda 2 msn,1 firefox ve KSI(kasperky)var neden boyle oluyor surekli takiliyor :s cpu 50% den asagi dusmuyor ve cogu zaman 95% i buluyor :s ne yapabilirim
[Yardim]PC' Asiri CPU kullaniyor
10
●2.318
- 06-08-2010, 18:12:06Üyeliği durduruldu
- 06-08-2010, 18:19:16Üyeliği durdurulduNasil Yapabilirim?dokuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2010, 18:19:37Üyeliği durdurulduBaşlat / Çalıştır / msconfig
Başlangıçtaki programları virüs programı hariç tüm tıkları kaldırın, makinayı aç kapa yapın.
Bilgisayarın içini temizlemeyi öneririm ayrıca. Bize bu sorunla gelen bilgisayarların çoğunun kasasının içinin tozlu olmasından kaynaklandığını gördük.
Bu dediklerimi yapmanıza rağmen sorun devam ediyorsa diğer arkadaşların dediklerine bakalım birde
Ayrıca msconfig hakkında bilgi için tıkla - 06-08-2010, 18:24:53Üyeliği durdurulduEvet antivirüs programından da olabilir.
Müşterilerimin bilgisayarlarına Avira Antivir kuruyorum ve sorun olmuyor.
- 06-08-2010, 18:30:19Üyeliği durdurulduDediklerinizi yaptim bugun bakalim,nasil bir sonuc alacagim.dokuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kasperky i 4 yildir orjinal lisansli kullaniyorum,bu sorunu son 2 haftadir aliyorum.ugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evdeki butun bilgisayarlarimda orjinal KIS kurulu,4 yildir ve hic bir sorun olmadim.ve gayet memnunum,ama son 2 haftadir boyle bir sonuc aliyorumdokuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
