Merhaba,
1-2 haftadir bilgisayarim cpu kullanim orani 95% ve ustu oluyor
Acik olan vazla bir program yok aslinda 2 msn,1 firefox ve KSI(kasperky)var neden boyle oluyor surekli takiliyor :s cpu 50% den asagi dusmuyor ve cogu zaman 95% i buluyor :s ne yapabilirim