• 17-07-2007, 02:24:58
    #1
    Merhabalar arkadaslar acer marka notebook um var
    Notebookum daı haızr olarak vısta verdıler fakt ben bugun xp kurayım dedım kurdum sorun yok fakat
    laptop acılırken vıstayı gormuyor dırek xp ye gırıyor acaba acılısta hanı eskıden ıkı xp olunca pc soruyordu hangı ısletım sıstemı olsun dıye bunda o yok dırek xp yı acıyor acaba nasıl vistayı da kullnabılırım hem xp hem de vıstayı kullanmak ıstıyorum

    Tesekkur ederım yorumlarınızı beklıyorum arkadslar
  • 17-07-2007, 02:28:54
    #2
    Vistayı silip mi yükledin yoksa silmeden mi? XP'yi nereye kurdun?
  • 17-07-2007, 02:31:18
    #3
    Vista duruyor hdd 3 e bolunuk c de vısta e de xp d ıse yedek
  • 17-07-2007, 02:42:22
    #4
    HDD bölünük mü geldi, 3 parça için fdisk gerekiyor bu da tüm hdd ye format demek. Acer'lerde genelde tek parça gelir hdd. Hata yapmışsın muhtemelen bir yerlerde.

    Önce vistayı sıfırdan yükle, sonra d'ye xp'yi kur. XP'yi kurarken de c'yi biçimlendirme.
  • 17-07-2007, 03:36:05
    #5
    Dostum benım dırek kurulu olan vıstayı calıstırmam lazım sanırım bot.txt bozulmus bana
    hem vısta hemde xp kullanan bı arkdas boot
    dosyasını atabılır mı lutfen
  • 17-07-2007, 03:40:11
    #6
    Misafir
    Zeynel buralardaysa baksın o çözmüştü bu işi galiba...
  • 17-07-2007, 03:46:33
    #7
    Beklemedeyım arkadslar yardımınızı beklıyorum
  • 18-07-2007, 11:29:32
    #8
    Misafir
    vistanın üstüne xp kuramazsın.. önce xp kurup üstüne vista kurarsan ikisini beraber kullanabilirsin