Merhabalar arkadaslar acer marka notebook um var
Notebookum daı haızr olarak vısta verdıler fakt ben bugun xp kurayım dedım kurdum sorun yok fakat
laptop acılırken vıstayı gormuyor dırek xp ye gırıyor acaba acılısta hanı eskıden ıkı xp olunca pc soruyordu hangı ısletım sıstemı olsun dıye bunda o yok dırek xp yı acıyor acaba nasıl vistayı da kullnabılırım hem xp hem de vıstayı kullanmak ıstıyorum

Tesekkur ederım yorumlarınızı beklıyorum arkadslar