• 17-05-2010, 22:23:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar, çalışan böyle bir program varmı? Daha önce bu işi yapan kişiler bu iş hakkında bilgi verebilirler mi?
  • 17-05-2010, 22:28:36
    #2
    Eğer format atıktan sonra HDD üzerine hiç veri kaydetmediyseniz kurtabilirsiniz.
    Bu konuda bir sürü Prıgram var ama ben kendim deneyip olumlu sonuç aldığım Active@ File Recovery programını öneririm. 500 GB veri kurtardım bu programla

    Program deneme sürümü ile olarak değil tam sürüm olarak kulanmanız gerekiyor. Eğer Active@ File Recovery kullanmak isteyip tam sürümü bulamazsanız haber verin
  • 17-05-2010, 22:51:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer format atıktan sonra HDD üzerine hiç veri kaydetmediyseniz kurtabilirsiniz.
    Bu konuda bir sürü Prıgram var ama ben kendim deneyip olumlu sonuç aldığım Active@ File Recovery programını öneririm. 500 GB veri kurtardım bu programla

    Program deneme sürümü ile olarak değil tam sürüm olarak kulanmanız gerekiyor. Eğer Active@ File Recovery kullanmak isteyip tam sürümü bulamazsanız haber verin
    Yorum için sağolun hocam. Bir pm fena gitmez.
  • 17-05-2010, 22:55:08
    #4
    Bekq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorum için sağolun hocam. Bir pm fena gitmez.
    Gönderdim
  • 17-05-2010, 22:57:43
    #5
    Üyeliği durduruldu
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönderdim
    Gerçekten çok teşekkürler hocam.
  • 17-05-2010, 22:57:45
    #6
    ben de recover my files kullanıyorum
    zaten 4 tane düğmeden oluşuyor
  • 17-05-2010, 23:03:57
    #7
    Üyeliği durduruldu


    Windows 7 64 Bitte şöyle bir sorun oluştu. Yükledikten sonra girmek istediğimde bu hatayı alıyorum ve program açılmıyor.
  • 17-05-2010, 23:05:54
    #8
    Bekq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Windows 7 64 Bitte şöyle bir sorun oluştu. Yükledikten sonra girmek istediğimde bu hatayı alıyorum ve program açılmıyor.
    Bekq senin sistem Windows 7 miydi.
    Bendeki sürüm biraz eski olduğu için büyük ihtimal sadece XP'de çalışıyor..
    Kusura bakma işletim sistemi farklılığı hiç aklıma gelmedi..
  • 17-05-2010, 23:06:55
    #9
    Üyeliği durduruldu
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bekq senin sistem Windows 7 miydi.
    Bendeki sürüm biraz eski olduğu için büyük ihtimal sadece XP'de çalışıyor.. Kusura bakma işletim sistemi farklılığı hiç aklıma gelmedi..
    Acaba programın yeni bir sürümü var mı? Biraz arama yapayım bende varsa hem burada paylaşırım.

    Ne kusuru hocam. Allah razı olsun.